امروزه با گسترش جریان اطلاعات و استفاده روزمره کاربران از اینترنت و وسایل ارتباطی، حریم خصوصی کاربران به یکی از جدی‌ترین دغدغه‌ها تبدیل شده‌است. نگرانی بسیاری از مشتریان محفوظ ماندن اطلاعات شخصی و همچنین فایل‌هایی است که برای ترجمه یا ویرایش به ما می‌سپارند.

باید گفت ما نیز اهمیت این موضوع را درک می‌کنیم و حریم خصوصی کاربران برای ما اهمیت بسیاری دارد. در ادامه سیاست حفظ حریم خصوصی و محرمانگی اطلاعات کاربران را ملاحظه خواهیدکرد.

چه اطلاعاتی از شما دریافت می‌شود؟

برای دریافت سفارشات و هماهنگی‌ها لازم است تا اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، تلفن همراه و ایمیل خود را در اختیار ما قراردهید. علاوه‌بر مشخصات فردی، فایل سفارش شما نیز دریافت می‌شود تا برای انجام ترجمه یا ویرایش پردازش شود.

دریافت فایل شما برای عملیات قیمت‌گذاری و اعلام مدت زمان مورد نیاز انجام پروژه ضروری است. ابتدا باید فایل شما بررسی شود تا قیمت نهایی و مدت زمان لازم به‌صورت دقیق اعلام شود.

دریافت مشخصات فردی شما نیز صرفا برای ثبت نام در سایت، هماهنگی‌های لازم برای انجام سفارشات، ارسال اعلان‌های مهم و باخبر کردن شما از رویدادها و تخفیف‌های ویژه است.

اطلاعات حساب بانکی شما به هیچ وجه درخواست و ذخیره نمی‌گردد. تمامی عملیات پرداخت و تراکنش‌ها توسط درگاه‌ سامان کیش صورت می‌پذیرد و اصالت درگاه‌های بانکی و حفاظت از اطلاعات شما از جانب بانک‌های نام‌برده تضمین می‌گردد.

چگونه از اطلاعات شما محافظت می‌شود؟

بخشی از سفارشات  حساس و محرمانه ایست که عدم افشای آن برای کارفرمایان و مشتریان بسیار اهمیت دارد. 

با وجود این‌که امنیت را به صورت نسبی تعریف می‌کنند، در طراحی پلتفرم بالاترین سطوح امنیتی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری درنظر گرفته شده‌است. در زمان پردازش فایل، قیمت‌گذاری و انجام سفارشات، تمامی فایل‌ها بر روی سرورهای ایمن ما ذخیره و توسط فایروال‌های مستحکم محافظت خواهند شد.

همچنین پس از انجام و تحویل پروژه نیز تمامی فایل‌ها از روی سرور حذف شده و هیچ نسخه‌ای نزد ما نگهداری نخواهد شد. تمام حقوق مادی و معنوی سفارشات متعلق به کاربر خواهد بود.

اطلاعات شخصی شما نیز به صورت رمزنگاری‌شده در بستر امن HTTPS به وب‌سایت ما منتقل و برای تعاملات بعدی نگهداری خواهند شد.

چه استفاده ای از فایل‌ها و اطلاعات شما خواهد شد؟

چه از نظر قانونی چه از نظر اخلاقی ما موظف به صیانت از اطلاعات و پرونده‌های شما هستیم. تمامی فایل‌ها پس از تحویل پروژه از پلتفرم و سرور ما حذف خواهند شد و به هیچ وجه مورد استفاده نرم‌افزار ها و ماشین‌های ترجمه قرار نخواهند گرفت.

اطلاعات شخصی شما نیز صرفا جهت تعاملات بعدی به صورت کدگذاری‌شده نگهداری می‌شوند تا در سفارشات و مراجعات آینده بتوانید به راحتی وارد سامانه شوید و سفارش خود را ثبت نمایید.

ما هم از اسپم متنفریم و ایمیل‌ها و پیام‌های تبلیغاتی را برای کاربرانمان ارسال نخواهیم کرد.